tiistai 6. marraskuuta 2012

Blogin puolesta tärkeää

Tuossa eilen uutta banneria tehdessäni aloin pohtimaan, pitäisikö blogin nimeä vaihtaa. Syynä yksinkertaisesti se, että meillähän on jo armias One Direction Finland; facebookissa tosin, mutta silti. Itse tosin en keksinyt mitään hyvää nimeä, joten jos mielestäsi nimi pitäisi vaihtaa, ehdota jotain :) Ei muita kriteerejä kuin että nimessä pitäisi jotenki löytyä yhteys Suomeen ja suomalaisiin faneihin.

Äänestä pudotusvalikosta:

Pitäisikö blogi nimetä uusiksi?

powered by NewPoll

6 kommenttia:

  1. Saattaa olla ihan tyhmä, mutta tuli mieleen 1FinlanD

    VastaaPoista
  2. Mun mielestä blogin nimeä ei pidä vaihtaa, vaikkakin meillä facebookissa One Direction Finland onkin. Muistan kun keväällä aloitin lukemaan blogia ja nopeasti tästä on tullut yksi mun suosikkiblogeista. Lukijamääräkin on jo kolminkertaistunut siitä ja mä oon vaan niin tottunut saamaan kaiken informaation uudestaan (käyn tietenkin ahkerasti onedirection.net'issä ja twitterissä) suomeksi blogista jonka nimi on nimenomaan One Direction Finland. Blogi syntyy jollain nimellä, kasvaa ja kehittyy sillä samalla nimellä. Ei vaihdeta rakkaan lapsen hyvää nimeä. BTW, tää on vaan mun mielipide joten let the haters hate :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nelli on ihan oikeassa

      //Nelli se osaa saarnata xD

      Poista
  3. Oisko joku Finectioners?? Vaikee tehtävä keksii joku hyvä nimi!!

    VastaaPoista
  4. Tosin noi molemmat ehdotukset on kyl iha sairaan hyviä... Ehkä muutankin mielipidettäni (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No, jaa kyl Finectioners kuulostaisi iha hyvältä:D

      Poista