lauantai 30. maaliskuuta 2013

Tattoos!

Musta tuntuu että oon ihan surkee blogin pitäjä, jotenkin oon epäonnistunu tän pitämisessä D: Oon hyvin tietoinen tästä toisesta suomi-blogista (niin että teidän ei tarvii koko ajan kertoo siitä kommenteissa .__.) ja tietysti oon vähän pettynyt että oma, vanhempi blogi on jääny jalkoihin mutta omapa se on syyni :D Onnittelut sen blogin pitäjälle, sulla on hyvin tehty blogi!

^Niin ja ton kirjoitin tosiaan siksi että nään jatkuvasti kommentteja "Ootko tietonen tästä blogista??" tuolla hyväksyttävissä. Nyt toivon että nää 'muistutukset' loppuisivat, jooko? :D

Mutta siis, toi ei ollu tän pointti, vaan se, että lauantain tylsyydessä tein listan poikien ( -Niall) tatuoinneista. Kiitos parille henkilölle jotka auttoivat :)

Ainiin, pahoittelen englantia mutta nää on tarkotus jakaa myös Ziam Shippersissä niin en voinu tehdä suomeks xd

Haha, muistatteko muuten kun kaikki panikoivat että Zayn hankkisi liikaa tatuointeja? :D Krhm, Haz...




2 kommenttia:

  1. mikä sen toisen "suomi-blogin" osoite on jos ees haluat sitä täällä jakaa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. toki, en mä ketään tässä vihaamassa ole XD paitsi että en nyt kyllä pysty hakemaan osotetta, mutta jos googletat one direction finland niin se on siinä ekana tai tokana.

      kyllä, se menee hakutuloksissa mun ohi vaikka mun blogin nimellä ettis :D

      -

      Poista