torstai 6. kesäkuuta 2013

Captured - The Larry Comic

Saanko esitellä ylpeyden aiheeni: Ehkäpä joidenkin tuntema RockitRocket on antanut minulle luvan alkaa kääntämään hänen piirtämäänsä ja kirjoittamaansa sarjakuvaa. Sarjakuva on AU, ja se painottuu lähinnä Louisiin ja Harryyn, ja siinä sivussa Liamiin, Zayniin ja Nialliin. Juonikuvauksen voit lukea aloitussivulta.



Toivottavasti parin päivän välein päiviteltävä sarja korvaa tätä hiatusta joka vallottaa blogia. Ja jota en jaksa enää edes selitellä: se on aina joko a) Pojat ovat teillä tietämättömillä b) Minä olen teillä tietämättömillä. :D

(Tosin Harryn äidin häät olivat pari päivää sitten, mutta niistä ei oikeastaan tullut kuvia. Mikä on hyvä! Niille häille ei käynyt niinkuin Niallin veljen, eli fanit mobbasivat koko kirkon ja hääpaikan)

P.s. Sivut voi olla vähän vinksallaan kohta, taiteilen nimittäin uuden bannerin ja taustan sekä mietin mihinkä saisi Captured'n linkin kätevästi työnnettyä ;)

4 kommenttia:

  1. Vittu oikeesti sunkaa !! Sä oot nii paska bloggaamaa, sul ei oo mitää hajuu poikien menost -.-

    onedirectionsuomi.blogspot.fi

    Tuossa ihan piruntäydellinen blogi, missä löytyy kuvia vaik mistä, häistä iha sairaan hyvii kuvii!! Sä vaa et osaa ettii kuvia, sul ei mitää hajuu EES mist ettii -.-

    Vittu lopettaisit koko blogin ku sul on syinä VAIN JA AINOSTAAN et pojist ei kuulu mitää, ei oo kuvia, mul ei oo aikaa -.-

    Menisit oikeesti pois täst bloggaamisen maailmast, sä et tänne kuulu !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :DDD Kiitos!

      Tiiätkö kuinka paljon mä yritän tän blogin kanssa? Koita ymmärtää että mulla on kaksi muutakin blogia pyöritettävänä ja vielä facebook-sivu. Koita ymmärtää, että mulla on kaksi tube-kanavaa, jotka yritän pitää aktiivisena. Ja mulla on myös elämä.

      Ja huh huh, tule nyt siitä anonyymiltä pois. On vissii kiva haukkua kun kukaan ei pysty kattoo minkä näköinen ja ikäinen tyyppi siellä oikein kirjoittelee?

      Ps. Mua ei kiinnosta kattoo toisilta mallia :)Kyseisen blogin omistaja on kommentoinut täällä tätäkin blogia hienoksi, joten painuppa nyt urputtamaan vaikka seinille.

      Poista
  2. Miks laitat eteenpäin tollast paskaa noista?!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Häh? :D Voisitko ystävällisesti selventää vähän että mitäköhän tässä haet?

      Poista