tiistai 24. heinäkuuta 2012

Bromances - Nouis


  • Ziam: Zayn & Liam
  • Lilo: Louis & Liam
  • Larry : Harry & Louis
  • Narry: Harry & Niall
  • Zarry: Harry & Zayn
  • Lirry: Harry & Liam
  • Zouis: Louis & Zayn
  • Nouis: Louis & Niall
  • Ziall: Zayn & Niall
  • Niam: Liam & Niall
Btw, joku kysy miulta ketä minä oikein shippaan, joten kerron nyt uudestaan. :D Elieli ziam on mun ultimate one true pairing, se aiheuttaa mulle masentuneita tunteita koska Liam rakastaa Dannia niin paljon ettei- okei en ala mussuttaa nyt ziamista tässä :D Larrya mulla oli tapana shipata, mutta kun muut otti sen vähän liian pitkälle nii se nyt vähä loppu. Ja shippaan bromanceina zouisia (asdf ne on niin sulosia eikä Zayn voi lopettaa hymyilemistä ku louis pelleilee sen kanssa) ziallia (se on nii sulonen ship) ja no ehkä vähän zarryakin. En tykkää shipata Liamia kenenkään muun kanssa kun Zaynin koska muuten tuntuis että petän kaikkia ziam-shippereitä :D

....Mitennii romaani?

2 kommenttia:

  1. :DDDDDDDDDD mulla menee aina 5 minuuttia keksiä nuo nimet et ketkä kaks siihe menee...... ÄÖ -90

    VastaaPoista