tiistai 14. toukokuuta 2013

Otsikko juoksi pois :(


Joo kuten ehkä huomaatte, oon vähän... suoraansanottuna kusenut koko blogin D: Mulla on ollu vaan vähän aikaa olla koneella ja se aika menee siihen että ziam ziam ziam twitter tumblr Ziam Shippers ziam tumblr ziam. 

Tänään otin itseäni niskasta kiinni ja päätin, että pyrin postaamaan mahdollisimman usein! (Jep usein luvattu, milloin toteutuu?) Mutta oikeesti, olkoot se vaikka se hetki, kun illalla hampaita pestessä tulee se tunne että "damn sen olis voinu pistää blogiin" niin mähän sitten myös pistän sen heti! Näyttää olevan harmillisen vaikeeta mulle olla aktiivinen, vaikka nykymaailman ihmeellinen tekniikka mahdollistaakin postauksen esim. koulusta iPadilla käsin tai vaikka bussista puhelimella.

Mulla vaan tuli jotenkin se rytmi, että postasin aina videoita? Ja jos videoita ei ollut, kuvia jostais tapahtumasta. No, nyt kun pojilla ei ole ollut muulle aikaa kuin keikoille ja maailmalla kiertämiselle, haastattelut ovat käyneet vähiin jne jne ja sitten jotenkin ne postauksetkin. Vaikka uutisia ryöppyää koko ajan. 

Kiitos jos jaksoit lukea tämänkin romaanin ♥



Ps. pakko sanoa että toi kuva on säälittävä. Ensinnäkään ei ole "me" vaan "minä" joka täälä ei osaa blogia päivittää :D Toiseksi leikkasin Zaynin, Louisin, Harryn ja Liamin päät pois. Yh.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti