maanantai 22. heinäkuuta 2013

!!!

Apua! Oon näköjään kokonaan unohtanut ilmoittaa että olin viikon poissa, riparilla! Kirjotin silloin postauksen siitä mutta ilmeisesti katselin sitä sitten esikatselussa ja siitä iskostui mun mieleen kuva että julkasin sen! Oisitte nähneet mun ilmeen kun katsoin tota tekstilistaa ja siinä luki "luonnos" ... D: Anteeksi hirmusesti!

Olin siis viikon poissa ja musta tuntuu että multa on jääny kuukauden tapahtumat tiedostamatta! Vaikeaa vaan selailla facebookia ja twitteriä ja kattella niitä päivityksiä mitä tuli kun itse en voinut tehdä tarkempaa hakemista :D Nyt oon kuitenkin palannut ja aloitetaampa tää rytäkkä vaikka postaamalla kaikki 'day to go'-videot vevolta, ja Best Song Everin audio. :) Postaan myöhemmin lisää mm. kuvia, mulla on vähän vielä häslinki tässä päällä niin teen enemmän sitten illalla.

Best Song Ever on jo #1 iTunesin listoilla mm. Suomessa, Ruotsissa, Kanadassa, Englannissa, Norjassa, Espanjassa, Italiassa ja monessa muussa, kymmenissä maissa! Ja lista kasvaa joka tunti.

Best Song Ever julkaistaan siis klo 20:10 suomen aikaa! 

Juu ja jep, tiedän että nää videot ei toimi suoraan tässä, mutta en löytänyt videoita jotka olisi joku muu ladannut kuin Vevo. Näätte videot kumminkin painamalla "Katso Youtubessa"








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti